Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74182067
 

Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri


[ Pune o întrebare ]


Categoria: Principal -> Intrebari adresate Primarului -> Intrebari adresate Primarului

Întrebări
Intrebarea nr. 4154 din data: 05-01-2013 pusa de Matyok Anna :
·  · Buna ziua,domnul Levente Bognar am o sugestie de a achizitiona tramvaie Tatra din Germania T4D-C/B4D-C (an fabricatie 1984) din Halle inca mai sunt disponibile tramvaie, o parte din ele mai exact 20 de cupluri au cumparat cei din Sofia si sunt foarte multumiti de ele, si Aradul ar putea sa beneficieze de astfel de tramvaie modernizate de MGB (Mittenwalder Gerätebau) in perioada (1991-1994), iar apoi au beneficiat de a doua modernizare (1998-2005) si de a treia modernizare (2007-2009), aceste tramvaie au un consum foarte redus, silentioase, computerizate, afisaj traseu electronic, afisaj in interior tot electronic, sistem de anuntare a statiilor, camere video, aer conditionat, spatiu amenajat pentru carucioare si oameni cu dezabilitati, capacitate mare, senzori de inchidere a usilor, confort pentru calatori si vatmani si nu in ultimul rand un aspect exterior excelent sunt tramvaie foarte bine intretinute care ar putea inlocui un sfert din parcul actual din Arad. Mai bine se achizitioneaza un numar mai mare de tramvaie second-hand intr-o stare excelenta de functionare si la un pret rezonabil care sa mai circula la noi cel putin 15-20 ani si se pot intretine mai usor. Pentru inceput s-ar putea achizitiona macar 2 vagoane motor si o remorca, ar fi foarte eficienta pe traseul Arad-Ghioroc. Actualul parc de tramvaie este intr-o stare de degradare mare, unele vagoane de tramvai sunt uzate la maxim in trafic (tip TG6-8 care sunt si cele mai batrane, (1960-70), tramvaie din Arad pe cand altele stau in depou fara asigurare (tatra si TG4) care nu sunt fabricate in anii 1980. Se poate lua exemplu de la germani si modernizate de Astra si Siemens, sa aibe un consum redus, acele tramvaie Tatra care stau in depou fara asigurare sau scoase in circulatie. Cel mai bine ar fi achizitionarea de tramvaie din Halle detalii: http://strassenbahn-halle.de/technik/chopper/chopper.php Multumesc.

Intrebarea nr. 4153 din data: 04-01-2013 pusa de Radu Larissa Cecilia :
·  Buna ziua, imi spueti va rog de ce acte am nevoie pentru acordarea alocatiei pentru noul nascut? si pentru indemnizatia pt crestere a copilului? multumesc

Intrebarea nr. 4150 din data: 31-12-2012 pusa de Maghiar Monica :
·  Stimate domn Ghe.Falca, Am mai incercat scriind la Sesizari si petitii dar raspunsul din pacate nu a fost pozitiv. Locuiesc in cartierul Vlaicu, care atunci cand s-a dat in folosinta, a fost unul curat si civilizat. Statia de tramvai era la capatul unei alei care acum nu mai are un capat. Datorita constructiilor neterminate in comunism si a reabilitarilor termice recente, s-au spart alei si parcuri care au devenit un mare noroi prin care noi zilnic trebuie sa trecem iesind din casa si pana la o statie de tramvai, sau si numai pana la o ghena de gunoi. S-au daramat o serie de garaje si s-a lasat locul in paragina, sa nu spun ca locatarii isi lasa sacii de gunoi pe aceasta parcare. Plopii de aici s-au taiat dar nu s-a plantat nimic in schimb de ani de zile. Am mai sesizat ca iesirea unui intreg cartier de la blocurile X se face pe o straduta fara trotuar!!! cea pe care este gradinita din spatele blocului x6. Si de acolo cand ies masinile de la garaje si este noroi, tot cartierul trebuie sa treaca prin acel noroi... Curatenia primarieri se face doar primavara!!! Si referitor la fosta fabrica Amarad dezafectata, s-ar putea transforma intr-un parc care noua ne lipseste in cartier. Iar in spatele ei si langa scoala soseaua nu are nici trecere de pietoni si nici limitare de viteza si se circula cu viteza intodeauna. Cum ne puteti ajuta in toate aceste probleme si cand va rog frumos? AN NOU FERICIT SI LA MULTI ANI VA DORESC Su stima

Intrebarea nr. 4149 din data: 30-12-2012 pusa de BIRO STEFAN :
·  Anul acesta cand se va deschide patinuarul din subcetate. Va multumesc anticipat

Intrebarea nr. 4147 din data: 20-12-2012 pusa de IONCU GEORGE DAN :
·  As dori sa stiu daca pentru amplasarea pe un teren proprietate personala(in curte) a unui garaj demontabil,fara fundatie este nevoie de autorizatie. Multumesc



Răspunsuri
Intrebarea nr. 4154 din data: 05-01-2013 pusa de Matyok Anna :
·  · Buna ziua,domnul Levente Bognar am o sugestie de a achizitiona tramvaie Tatra din Germania T4D-C/B4D-C (an fabricatie 1984) din Halle inca mai sunt disponibile tramvaie, o parte din ele mai exact 20 de cupluri au cumparat cei din Sofia si sunt foarte multumiti de ele, si Aradul ar putea sa beneficieze de astfel de tramvaie modernizate de MGB (Mittenwalder Gerätebau) in perioada (1991-1994), iar apoi au beneficiat de a doua modernizare (1998-2005) si de a treia modernizare (2007-2009), aceste tramvaie au un consum foarte redus, silentioase, computerizate, afisaj traseu electronic, afisaj in interior tot electronic, sistem de anuntare a statiilor, camere video, aer conditionat, spatiu amenajat pentru carucioare si oameni cu dezabilitati, capacitate mare, senzori de inchidere a usilor, confort pentru calatori si vatmani si nu in ultimul rand un aspect exterior excelent sunt tramvaie foarte bine intretinute care ar putea inlocui un sfert din parcul actual din Arad. Mai bine se achizitioneaza un numar mai mare de tramvaie second-hand intr-o stare excelenta de functionare si la un pret rezonabil care sa mai circula la noi cel putin 15-20 ani si se pot intretine mai usor. Pentru inceput s-ar putea achizitiona macar 2 vagoane motor si o remorca, ar fi foarte eficienta pe traseul Arad-Ghioroc. Actualul parc de tramvaie este intr-o stare de degradare mare, unele vagoane de tramvai sunt uzate la maxim in trafic (tip TG6-8 care sunt si cele mai batrane, (1960-70), tramvaie din Arad pe cand altele stau in depou fara asigurare (tatra si TG4) care nu sunt fabricate in anii 1980. Se poate lua exemplu de la germani si modernizate de Astra si Siemens, sa aibe un consum redus, acele tramvaie Tatra care stau in depou fara asigurare sau scoase in circulatie. Cel mai bine ar fi achizitionarea de tramvaie din Halle detalii: http://strassenbahn-halle.de/technik/chopper/chopper.php Multumesc.
Raspuns din data de 24-01-2013 :
Stimata doamna,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
In Consiliul Local al Municipiului Arad s-a hotarat achizitionarea a cel putin 6 tramvaie noi, eficiente economic, cu podea joasa. In prezent sunt demarate etapele necesare pentru validarea acestei achizitii.
Deoarece hotararea Consiliului Local al Municipiului Arad a fost de achizitionare de tramvaie noi si nu second hand, iar contractul de finantare este deja demarat, in urmatorii ani nu se vor realiza achizitionari de tramvaie second - hand.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 4153 din data: 04-01-2013 pusa de Radu Larissa Cecilia :
·  Buna ziua, imi spueti va rog de ce acte am nevoie pentru acordarea alocatiei pentru noul nascut? si pentru indemnizatia pt crestere a copilului? multumesc
Raspuns din data de 23-01-2013 :
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:


Formularele pentru indemnizație creștere copil și alocație de stat se pot ridica de la Direcția de Dezvoltare și Asistența Comunitară Arad - Serviciul Prestații Sociale -Calea Radnei, nr.250 sau lista de pe site-ul Primăriei municipiului Arad , iar dosarul completat cu toate actele necesare se va depune la instituția mai sus menționată.
Actele necesare in vederea acordării indemnizației de creștere a copilului conform OUGl 11/2010 cu modificările si completările ulterioare sunt:
• Cerere tip;
• Acte de identitate ambii părinți - copie;
• Certificatul de naștere al copilului - copie;
• Certificatele de naștere ale celorlalți copii (copie) - după caz;
• Copie certificat de căsătorie;
• Ancheta sociala efectuata de către Serviciul Autoritate Tutelara (daca părinții nu sunt căsătoriți si
copilul a fost recunoscut
• Livretul de familie actualizat - copie;
• Adeverință eliberată de autoritățile competente sau de către angajator, după caz. din care să rezulte că a
realizat timp de 12 luni venituri profesionale supuse impozitului pe venit (ANEXA 2):
• Xerocopie după ultimul concediu medical - sarcină și lehuzie:
• Xerocopie după cererea înregistrată și depusă de beneficiar la angajator (aprobată, semnată, ștampilată
de conducerea instituției și specificată data de la care se solicită indemnizația de creștere copil, precum
și perioada solicitării - până la l an. 2 ani ,2-3-7 ani pentru copilul încadrat în grad de handicap):
• Adeverință privind stagiul de cotizare, eliberată de Casa Județeană de Pensii, pentru ambii părinți dacă
îndeplinesc condițiile de acordare (celălalt părinte prezintă doar pentru copilul născut de la
01.03.2012):
• Adeverință eliberată de Administrația Financiară pe ultimele 12 luni anterior nașterii copilului (pentru
părintele care nu realizează venituri salariale sau pentru persoana care realizează venituri din alte
activități prevăzute de lege pentru copilul născut de la 01.03.2012:
• Declarații (formulare tip) - prin care solicitantul se obligă să comunice în scris în termen de 15 zile
lucrătoare orice modificare survenită ulterior și că nu a solicitat altei autorități publice locale
indemnizație/stimulent pentru creșterea copilului:
• Dosar p l ic:
DUPĂ CAZ:
• I:Ati'iis de cont IxmciiM cu sumipiki băncii), pentru opțitmcci de- \imre in cont b;mc;ir
• Xerocopie dupfi cert i ticului de mc;idr;irc inlr-un gnid de handicap iii copilului pentru care >e ><»licil;Y.
• XeitKopie dupfi certillciitul de inaidnirc intr-un gnu.l de hiindicup ;il solicitantului:



• Xerocopie după hotărâre judecătorească de încredințare în vederea adopției, hotărâre judecătorească de
încuviințare a adopției, hotărâre de instituire a măsurii de plasament, etDovada eliberată de către
instituțiile din structurile militare în care să fie precizate cu exactitate perioadele
și natura situației respective (a realizat venituri din salarii, timp de 12 luni anterior datei nașterii copilului);
• Adeverință eliberată de către Serviciul Resurse Umane din cadrul Direcției de Dezvoltare și Asistență
Comunitară Arad (pentru copilul cu grad de handicap de la 3 - 7 ani);
• Adeverință eliberată de Administrația Financiară (pentru copilul cu grad de handicap de la 3 - 7 ani)
solicitant;
• Adeverința eliberata de medicul specialist privind certificarea nașterii înainte de termen;
• Declarație pe proprie răspundere din care să rezulte că mama nu a beneficiat de concedii medicale
(sarcină și lehuzie), deoarece nu a lucrat și nu a cotizat la Casa de Sănătate - în cazul în care dreptul se
solicită de către tată;
• Adeverință eliberată de instituția de învățământ preuniversitar sau după caz, universitar, care să ateste
frecventarea cursurilor la zi, fără întrerupere, cel puțin 12 luni, până la data nașterii copilului - original;
• Dovada eliberată de autoritățile competente sau de către angajator, după caz, din care să rezulte
încadrarea în una din următoarele situații:

a) și-au însoțit soțul/soția trimis/trimisă în misiune permanentă în străinătate;
b) au beneficiat de indemnizație de șomaj;
c) au beneficiat de concedii și indemnizații de asigurări sociale de sănătate;
d) au realizat perioade asimilate stagiului de cotizare în sistemul public de pensii în condițiile
prevăzute la art. 38 alin. (1) din Legea nr. 19/2000 privind sistemul public de pensii și alte drepturi de asigurări sociale, cu modificările și completările ulterioare;
e) au realizat perioade de stagiu de cotizare în sistemul public de pensii, în condițiile
prevăzute de actele normative cu caracter special care reglementează concedierile
colective;
f) au realizat în sistemul public de pensii, anterior datei intrării în vigoare a Ordonanțe de
urgență nr. 148/2005, perioade de stagiu de cotizare pe bază de contract de asigurare
socială;
g) au beneficiat de indemnizația lunară prevăzută de Ordonanța de urgență nr. 148/2005 art. l alin. l
• Actul doveditor care atestă calitatea de reprezentant legal al persoanei minore lipsite de capacitatea
deplină de exercițiu al drepturilor civile, îndreptățită să beneficieze de indemnizație pentru creșterea
copilului, respectiv părinte, tutore, curator, altă persoană desemnată reprezentant legal prin decizia
directorului general al direcției generale de asistență socială și protecția copilului sau, după caz, prin
hotărâre judecătorească - copie;
• Dovadă eliberată de medicul de familie sau, după caz, de medicul specialist, în situațiile în care
cursurile au fost întrerupte din motive medicale - original;
• Dovada privind calitatea de elev sau student la o unitate de învățământ preuniversitar sau, după caz.
universitar recunoscută pe teritoriul statului respectiv, eliberată de Ministerul Educației,Cercetării și
Inovării, prin Centrul Național de Recunoaștere și Echivalare a Diplomelor, ori de către Instituțiile de
învățământ preuniversitar sau. după caz. universitar abilitate pentru recunoașterea studiilor ori a
perioadelor de studii efectuate în străinătate, în baza procedurilor legale în vigoare - original;
• Copia contractul de muncă sau, după caz, dovada eliberată de angajatori ori de autoritățile competente
străine sau române, tradusă și legalizată, care să ateste realizarea de venituri profesionale pe baza
unor contracte individuale de muncă în străinătate, potrivit acordurilor guvernamentale bilaterale
încheiate de România cu alte state.'sau după caz, realizarea de venituri profesionale dobândite în urma
activităților salariate ori independente, inclusiv veniturile provenite din perioada de șomaj și concedii
medicale, totalizate în baza prevederilor Regulamentului Consiliului (CEE) nr. 1408/1971 privind
aplicarea regimurilor de securitate socială lucrătorilor salariați, lucrătorilor independenți și membrilor
familiilor lor care se deplasează în interiorul Comunității original:
PENTRU AF, PF SI SRL
• Adeverință de la Administrația Financiara (pe ultimele 12 luni anterioare nașterii copilului);
• Xerocopie după cererea de suspendare n activității (după ea/.: Registrul Comerțului. Barou. Colegiul
medicilor, etc:
• Xerocopie după cererea de suspendare a activității depusa si la Administrația Financiară ( sau copie
după ni" de înregistrare ):








• Xerocopie după decizia sau deciziile de impunere din care sa rezulte veniturile pe ultimele 12 luni
anterioare nașterii copilului;
IMPORTANT DE REȚINUT
• PENTRU COPIII NĂSCUȚI DIN DATA DE 01.03.2012 - ESTE OBLIGATORIU SOLICITAREA
INDEMNIZAȚIEI DE CREȘTERE COPIL (SOLICITARE DE l AN - 2 ANI - 3 ANI), DACĂ
CONDIȚIILE DE ACORDARE SUNT ÎNDEPLINITE DE AMBII PĂRINȚI, DE CEL PUȚIN I
LUNĂ $1 DE CĂTRE CELĂLALT PĂRINTE. SOLICITAREA SE FACE CU CEL PUȚIN 30 DE
ZILE ÎNAINTE DE INTRAREA EFECTIVĂ IN INDEMNIZAȚIA DE CREȘTERE COPIL, PE
BAZA DOSARULUI ȘI A ACTELOR NECESARE ÎNREGISTRATE LA DIRECȚIA DE
DEZVOLTARE ȘI ASISTENȚĂ COMUNITARĂ ARAD.
• IN CAZUL ÎN CARE CELĂLALT PĂRINTE NU SOLICITĂ INDEMNIZAȚIA DE CREȘTERE
COPIL DE CEL PUȚIN O LUNĂ ARE OBLIGAȚIA DE A ANUNȚA IN SCRIS AGENȚIA
JUDEȚEANĂ PENTRU PLĂȚI ȘI INSPECȚIE SOCIALĂ ARAD CU CEL PUȚIN 60 DE ZJLE
ÎNAINTE DE ÎMPLINIREA DE CĂTRE COPIL A VÂRSTEI DE l AN, 2 ANI, RESPECTIV 3 ANI
IN CAZUL COPILULUI CU HANDICAP. DACĂ ACEST DREPT NU SE SOLICITĂ, CONCEDIUL
ȘI INDEMNIZAȚIA PENTRU CREȘTEREA COPILULUI SE REDUC CU O LUNĂ.
Actele necesare la dosarul de alocație de stat sunt următoarele:
• Cerere tip;
• Acte de identitate ambii părinți - copie
• Certificatul de naștere al copilului - copie;

• Livretul de familie actualizat-copie;
• Extras de cont bancar ( cu ștampila băncii), pentru opțiunea de virare în cont bancar;
• Copie certificat de căsătorie;
• Dosar plic;
LA PRELUAREA DOSARELOR ACTELE DIN DOSAR SE CERTIFICA CU ORIGINALUL
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 4150 din data: 31-12-2012 pusa de Maghiar Monica :
·  Stimate domn Ghe.Falca, Am mai incercat scriind la Sesizari si petitii dar raspunsul din pacate nu a fost pozitiv. Locuiesc in cartierul Vlaicu, care atunci cand s-a dat in folosinta, a fost unul curat si civilizat. Statia de tramvai era la capatul unei alei care acum nu mai are un capat. Datorita constructiilor neterminate in comunism si a reabilitarilor termice recente, s-au spart alei si parcuri care au devenit un mare noroi prin care noi zilnic trebuie sa trecem iesind din casa si pana la o statie de tramvai, sau si numai pana la o ghena de gunoi. S-au daramat o serie de garaje si s-a lasat locul in paragina, sa nu spun ca locatarii isi lasa sacii de gunoi pe aceasta parcare. Plopii de aici s-au taiat dar nu s-a plantat nimic in schimb de ani de zile. Am mai sesizat ca iesirea unui intreg cartier de la blocurile X se face pe o straduta fara trotuar!!! cea pe care este gradinita din spatele blocului x6. Si de acolo cand ies masinile de la garaje si este noroi, tot cartierul trebuie sa treaca prin acel noroi... Curatenia primarieri se face doar primavara!!! Si referitor la fosta fabrica Amarad dezafectata, s-ar putea transforma intr-un parc care noua ne lipseste in cartier. Iar in spatele ei si langa scoala soseaua nu are nici trecere de pietoni si nici limitare de viteza si se circula cu viteza intodeauna. Cum ne puteti ajuta in toate aceste probleme si cand va rog frumos? AN NOU FERICIT SI LA MULTI ANI VA DORESC Su stima
Raspuns din data de 12-02-2013 :
Stimata doamna,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
- in functie de fondurile disponibile pe anul 2013, Primaria Municipiului Arad va programa si executa lucrarile de reabilitare a aleilor pietonale si carosabile aleea Tomis.
- pe strada Constantin Brancusi, la intersectia cu strada Hateg (in apropierea accesului in curtea scolii) este marcata o trecere de pietoni, ca urmare solicitarea dumneavoastra cu privire la amenajarea unei treceri de pietoni in zona nu este justificata.
- solicitarea cu privire la limitarea vitezei va fi supusa spre analizare in Comisia de Sistematizare a Circulatiei, urmand sa fie transmisa ulterior solutia adoptata.
- spatiu la care se face referire in vederea amenajarii unui parc, nu se afla pe domeniul public al municipiului Arad.
- Primaria Municipiului Arad a transmis operatorului specializat sa salubrizeze locatia mentionata.
- In functie de alocarile bugetare din anul 2013, se vor face plantari in zona indicata de dumneavoastra.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 4149 din data: 30-12-2012 pusa de BIRO STEFAN :
·  Anul acesta cand se va deschide patinuarul din subcetate. Va multumesc anticipat
Raspuns din data de 24-01-2013 :
Stimate domn,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Patinuarul artificial situat pe strada Cetatii FN s-a deschis in data de 24.12.2012, iar programul de functionare este de luni pana vineri, intre orele 12 - 22, iar sambata - duminica intre orele 10 - 23.30.
Pentru informatii suplimentare va stam la dispozitie la sediul Serviciului Zone de Agrement, situat pe strada Cetatii FN sau la telefonul cu numarul 0257 - 280005, intre orele 8 - 17.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 4147 din data: 20-12-2012 pusa de IONCU GEORGE DAN :
·  As dori sa stiu daca pentru amplasarea pe un teren proprietate personala(in curte) a unui garaj demontabil,fara fundatie este nevoie de autorizatie. Multumesc
Raspuns din data de 11-02-2013 :
Stimate domn,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastrava comunicam urmatoarele:
In conformitate cu prevederile Legii nr. 50/1991, republicata, privind autorizarea lucrarilor de constructii - executarea lucrarilor de constructii este permisa numai pe baza unei Autorizatii de construire, emisa in conditiile legii, la solicitarea titularului unui drept real asupra unui imobil. In lipsa acestui titlu nu se poate da curs cererii.
In prima etapa se va solicita emiterea unui certificat de urbanism care este un act de informare prin care autoritatile:
- fac cunoscute solicitantului informatiile privind regimul juridic, economic si tehnic al terenurilor si constructiilor existente la data solicitarii, in conformitate cu prevederile planurilor urbanistice si ale regulamentelor aferente acestora ori ale planurilor de amenajare a teritoriului, dupa caz, avizate si aprobate potrivit legii
- stabilesc cerintele urbanistice care urmeaza sa fie indeplinite in functie de specificul amplasamentului
- stabilesc lista cuprinzand avizele/acordurile necesare in vederea autorizarii
- incunostinteaza investitorul/solicitantul cu privire la obligatia de a contacta autoritatea competenta pentru protectia mediului, in scopul obtinerii punctului de vedere si, dupa caz, al actului administrativ al acesteia, necesare in vederea autorizarii.
In cazul in care sunt indeplinite toate conditiile impuse prin certificatul de urbanism, Primaria Municipiului Arad va emite autorizatia de construire pentru garaj.
Serviciul Informare Cetateni
Sus



Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34
,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,60,61,62,63,64,65,66,67,68
,69,70,71,72,73,74,75,76,77,78,79,80,81,82,83,84,85,86,87,88,89,90,91,92,93,94,95,96,97,98,99,100,101,102
,103,104,105,106,107,108,109,110,111,112,113,114,115,116,117,118,119,120,121,122,123,124,125,126,127,128,129,130,131,132,133,134,135,136
,137,138,139,140,141,142,143,144,145,146,147,148,149,150,151,152,153,154,155,156,157,158,159,160,161,162,163,164,165,166,167,168,169,170
,171,172,173,174,175,176,177,178,179,180,181,182,183,184,185,186,187,188,189,190,191


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Calendar evenimente
 
Mai 2024



1
2
3
4
5
6
7
8
9

 
 

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved